Πώς γίνεται; Πώς παίζεται; - Τετράδιο Εργασιών - Γλώσσα Β' Δημοτικού - από το https://idaskalos.blogspot.com
Πάμε να λύσουμε τις εργασίες και ασκήσεις του τετραδίου εργασιών, της εικοστής δεύτερης ενότητας, της Γλώσσας της Β' Δημοτικού, με τίτλο "Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;".

1. Αντίγραψε στο τετράδιό σου τις παρακάτω οδηγίες βάζοντάς τες στη σωστή σειρά.
• Διπλώνεις ένα τετράγωνο χαρτί στα δύο.
• Έπειτα το διπλώνεις ξανά στα δύο.
• Σχεδιάζεις δύο ημικύκλια, όπως στην εικόνα, και τα κόβεις με το ψαλίδι.
• Ξεδιπλώνεις το κομμένο χαρτί.

2. Παρατήρησε τις εικόνες και διάβασε τα υλικά και τις οδηγίες. Υπογράμμισε τα υλικά που θα χρειαστείς, για να φτιάξεις το αλογάκι. Έπειτα βρες και διόρθωσε τα τρία λάθη που υπάρχουν στις οδηγίες.
1. Καρφώνετε τρία τέσσερα σπίρτα στον φελλό για πόδια.
2. Κόβετε έναν δεύτερο φελλό στα τρία δύο.
3. Καρφώνετε τον μισό φελλό σε ένα σπίρτο, για να φτιάξετε το κεφάλι.
4. Βάζετε δύο κεφαλές σπίρτου για μάτια.
5. Βάζετε δύο μισά σπίρτα για χαίτη αυτιά.
6. Στο τέλος βάζετε ένα σπίρτο για ουρά.

3. Σημπλήρωσε τις προτάσεις με τις λέξεις της, τις ή στις.
• Παίξαμε πολλή ώρα στις τσουλήθρες της παιδικής χαράς.
Στις τρεις η ώρα είχαμε τελειώσει όλες τις ασκήσεις της αριθμητικής.
• Δοκιμάσαμε όλες τις λιχουδιές της γιαγιάς.
• Από όλες τις μέρες της εβδομάδας μού αρέσει η Κυριακή.             
Τις μέρες του καλοκαιριού ο κόσμος ξεχύνεται στις παραλίες.

4. Ένα από τα κολάζ του διαγωνισμού είχε φωτογραφίες από δέκα πόλεις της Ελλάδας. Ψάξε στον παρακάτω πίνακα να βρεις τις πόλεις αυτές και αντίγραψέ τες
στις γραμμές δίπλα.
Πώς γίνεται; Πώς παίζεται; - Τετράδιο Εργασιών - Γλώσσα Β' Δημοτικού - από το https://idaskalos.blogspot.com
Καβάλα, Λαμία, Κομοτηνή, Ηράκλειο, Πάτρα, Δράμα, Βόλος, Πρέβεζα, Ναύπλιο, Κατερίνη

5. Έλα να παίξουμε με τα ρήματα! Άλλαξε τη μορφή των ρημάτων όπως στο παρά-
δειγμα.

λύνω - έλυνα - έλυσα
αρχίζω - άρχιζα - άρχισα
δένω - έδενα - έδεσα
σκουπίζω - σκούπιζα - σκούπισα
ψήνω - έψηνα - έψησα
θερίζω - θέριζα - θέρισα
ενώνω - ένωνα - ένωσα

6. Ξαναγράψε το παρακάτω κείμενο αλλάζοντας τα ρήματα με τα έντονα γράμματα όπως στο παράδειγμα.
O Λουκάς, η Γαλήνη, ο Αρμπέν και η Χαρά άρχισαν τη δουλειά. Άπλωσαν το λευκό χαρτί πάνω στο πάτωμα και το χώρισαν στα τέσσερα. Kαθένας έκανε στο κομμάτι του μια ζωγραφιά. Συνέχισαν μέχρι να γεμίσουν το χαρτί. Όταν τελείωσαν, δίπλωσαν τη ζωγραφιά και τη έδεσαν με μια χρωματιστή
κορδέλα. Tη χάρισαν στη φίλη τους την Eλένη.