Στο δέκατο ένατο κεφάλαιο των μαθηματικών της Β' Δημοτικού, θα μάθουμε να αναγνωρίζουμε πολύπλοκα μοτίβα, και να περιγράφουμε, να επεκτείνουμε και να κατασκευάζουμε σύνθετα αριθμητικά μοτίβα.
Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.
Πρώτα όμως, ας κοιτάξουμε την θεωρία του μαθήματος:
Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.
Πρώτα όμως, ας κοιτάξουμε την θεωρία του μαθήματος:
Για να συνεχίσουμε ένα μοτίβο με αριθμούς, χρώματα ή σχήματα, πρέπει να βρούμε με ποιον τρόπο φτιάχτηκε. Για να το καταφέρουμε ψάχνουμε να βρούμε ένα στοιχείο που επαναλαμβάνεται και να ανακαλύψουμε έναν κανόνα.
● Με ποιον κανόνα μπήκαν τα παιδιά στη σειρά;
Τα παιδιά μπήκαν στη σειρά ανάλογα με το χρώμα της μπλούζας ή του φορέματός τους.
Τα παιδιά μπήκαν στη σειρά ανάλογα με το χρώμα της μπλούζας ή του φορέματός τους.
• Ο κανόνας είναι ότι αυξάνεται κατά 1 παιδί κάθε φορά, η ομάδα των παιδιών που φοράνε ίδιο χρώμα μπλούζα ή φόρεμα.
● Και τα δύο παιδιά έχουν συνεχίσει σωστά το μοτίβο της Ελένης.
• Η Άννα γράφει κάθε φορά τον διπλάσιο αριθμό, ενώ ο Νικόλας κάθε φορά προσθέτει 1.
Για να αναγνωρίσουμε το ακριβές μοτίβο της Ελένης, θα πρέπει να ξέρουμε τουλάχιστον έναν ακόμη αριθμό.
• Η Άννα γράφει κάθε φορά τον διπλάσιο αριθμό, ενώ ο Νικόλας κάθε φορά προσθέτει 1.
Για να αναγνωρίσουμε το ακριβές μοτίβο της Ελένης, θα πρέπει να ξέρουμε τουλάχιστον έναν ακόμη αριθμό.
0 Σχόλια