Τελειώνοντας τα κεφάλαια 40 έως 43 της Γ' ενότητας της Γεωγραφίας, με τίτλο "Το ανθρωπογενές περιβάλλον της Ελλάδας", στο τετράδιο εργασιών έχουμε να λύσουμε τις παρακάτω ασκήσεις.
Πάμε να δούμε πως τις λύνουμε.
1. Ένας από τους Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας είναι και ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (Ο.Σ.Κ.). Σκεφτείτε τι χρειάζεται μία σχολική μονάδα και γράψτε ποιος νομίζετε ότι είναι ο ρόλος του Ο.Σ.Κ.
Ο Ο.Σ.Κ. είναι ένας δημόσιος φορέας, που παίρνει εντολές από το Υπουργείο Παιδείας και αναλαμβάνει την παροχή των απαραίτητων αγαθών στις σχολικές μονάδες, ώστε να λειτουργούν σωστά. Κατασκευάζει ολιγοθέσια σχολεία στην ύπαιθρο, ώστε να μορφωθούν και παιδιά που ζουν μακρυά από τις πόλεις, ενώ στα αστικά κέντρα, εξασφαλίζει οικόπεδα για την ανέγερση των σχολικών κτηρίων. Πράγματα που χρειάζεται μια σχολική μονάδα είναι σίγουρα έπιπλα (θρανία, καρέκλες, έδρες, πίνακες κ.τ.λ.) και εργαλεία και σκεύη για τα μαθήματα της Φυσικής, της Χημείας, της Γεωγραφίας κ.α.
2. Να αντιστοιχίσετε μία πρόταση του πράσινου πλαισίου με μία πρόταση του κίτρινου πλαισίου.
1-γ, 2-β, 3-δ, 4-α.
Πάμε να δούμε πως τις λύνουμε.
1. Ένας από τους Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας είναι και ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (Ο.Σ.Κ.). Σκεφτείτε τι χρειάζεται μία σχολική μονάδα και γράψτε ποιος νομίζετε ότι είναι ο ρόλος του Ο.Σ.Κ.
Ο Ο.Σ.Κ. είναι ένας δημόσιος φορέας, που παίρνει εντολές από το Υπουργείο Παιδείας και αναλαμβάνει την παροχή των απαραίτητων αγαθών στις σχολικές μονάδες, ώστε να λειτουργούν σωστά. Κατασκευάζει ολιγοθέσια σχολεία στην ύπαιθρο, ώστε να μορφωθούν και παιδιά που ζουν μακρυά από τις πόλεις, ενώ στα αστικά κέντρα, εξασφαλίζει οικόπεδα για την ανέγερση των σχολικών κτηρίων. Πράγματα που χρειάζεται μια σχολική μονάδα είναι σίγουρα έπιπλα (θρανία, καρέκλες, έδρες, πίνακες κ.τ.λ.) και εργαλεία και σκεύη για τα μαθήματα της Φυσικής, της Χημείας, της Γεωγραφίας κ.α.
2. Να αντιστοιχίσετε μία πρόταση του πράσινου πλαισίου με μία πρόταση του κίτρινου πλαισίου.
1-γ, 2-β, 3-δ, 4-α.
0 Σχόλια