Στο πρώτο κεφάλαιο, της έβδομης ενότητας, του βιβλίου της Γλώσσας της Α' Δημοτικού, με τίτλο "Ένα γράμμα για την Ιωάννα", θα μάθουμε το "που" και το "πως".
Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.
• 1. Μία μαϊμού καθαρίζει μία άλλη. Μία καμηλοπάρδαλη τρώει. Ένας ελέφαντας πίνει νερό.
• 2. Οι άνθρωποι μπορούν να φωτογραφίσουν τα ζώα στον ζωολογικό κήπο μόνο από μακριά, για να μην τα ενοχλήσουν και δημιουργήσουν προβλήματα. Τα ζώα αυτά είναι άγρια και δεν έχουν συνηθίσει φλας να αστράφτουν μες τα μάτια τους, οπότε είναι πολύ πιθανόν να αγριέψουν.
• 1. Πάτρα, 25 Φεβρουαρίου.
Αγαπημένε μου θείε τι κάνεις; Πότε θα γυρίσεις στην Ελλάδα; Έχω να σου πω πάρα πολλά για τον παπαγάλο, για το σκυλάκι που βρήκαμε και για τους καινούριους μου φίλους.
Με αγάπη
Ιωάννα
• 2. Πάτρα, 19 Φεβρουαρίου.
Αγαπημένε μου παππού τι κάνεις; Μου έλειψες πολύ, πότε θα έρθεις να μας επισκεφτείς; Έχω να σου πω πάρα πολλά για το σχολείο και την δασκάλα μας! Πήραμε και ένα σκυλάκι, πρέπει να το δεις οπωσδήποτε! Θα το λατρέψεις!
Με αγάπη
Παναγιώτης
• 3. Πώς λένε το ζώο που νιαουρίζει;
Νομίζω πως το λένε γάτα.
Πώς λένε το ζώο που μουγκρίζει;
Νομίζω πως το λένε αγελάδα.
Πώς λένε το ζώο που γκαρίζει;
Μου φαίνεται πως το λένε γάιδαρο.
• 4. Είδα έναν άνθρωπο που φορούσε καπέλο.
Πού τον είδες;
Κοντά στο ποτάμι.
Κι εγώ είδα έναν άνθρωπο που με φωτογράφιζε.
Πού ήταν;
Πίσω από τους θάμνους.
Εγώ είδα έναν παπαγάλο που κρατούσε ένα μικρό σακίδιο.
Πού τον είδες;
Πάνω στο δέντρο.
• 5. Πώς σε λένε;
Με λένε Ρένο.
Από πού έρχεσαι;
Από το σπίτι της Ιωάννας.
Και πώς έφτασες ως εδώ;
Πετώντας Έκανα πολύ δρόμο.
Πού πας;
Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.
• 6. Γράφουμε την πρόταση: «Πού πας; Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.»
Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.
• 1. Μία μαϊμού καθαρίζει μία άλλη. Μία καμηλοπάρδαλη τρώει. Ένας ελέφαντας πίνει νερό.
• 2. Οι άνθρωποι μπορούν να φωτογραφίσουν τα ζώα στον ζωολογικό κήπο μόνο από μακριά, για να μην τα ενοχλήσουν και δημιουργήσουν προβλήματα. Τα ζώα αυτά είναι άγρια και δεν έχουν συνηθίσει φλας να αστράφτουν μες τα μάτια τους, οπότε είναι πολύ πιθανόν να αγριέψουν.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα - Τετράδιο Εργασιών - Λύσεις Ασκήσεων
• 1. Πάτρα, 25 Φεβρουαρίου.
Αγαπημένε μου θείε τι κάνεις; Πότε θα γυρίσεις στην Ελλάδα; Έχω να σου πω πάρα πολλά για τον παπαγάλο, για το σκυλάκι που βρήκαμε και για τους καινούριους μου φίλους.
Με αγάπη
Ιωάννα
• 2. Πάτρα, 19 Φεβρουαρίου.
Αγαπημένε μου παππού τι κάνεις; Μου έλειψες πολύ, πότε θα έρθεις να μας επισκεφτείς; Έχω να σου πω πάρα πολλά για το σχολείο και την δασκάλα μας! Πήραμε και ένα σκυλάκι, πρέπει να το δεις οπωσδήποτε! Θα το λατρέψεις!
Με αγάπη
Παναγιώτης
• 3. Πώς λένε το ζώο που νιαουρίζει;
Νομίζω πως το λένε γάτα.
Πώς λένε το ζώο που μουγκρίζει;
Νομίζω πως το λένε αγελάδα.
Πώς λένε το ζώο που γκαρίζει;
Μου φαίνεται πως το λένε γάιδαρο.
• 4. Είδα έναν άνθρωπο που φορούσε καπέλο.
Πού τον είδες;
Κοντά στο ποτάμι.
Κι εγώ είδα έναν άνθρωπο που με φωτογράφιζε.
Πού ήταν;
Πίσω από τους θάμνους.
Εγώ είδα έναν παπαγάλο που κρατούσε ένα μικρό σακίδιο.
Πού τον είδες;
Πάνω στο δέντρο.
• 5. Πώς σε λένε;
Με λένε Ρένο.
Από πού έρχεσαι;
Από το σπίτι της Ιωάννας.
Και πώς έφτασες ως εδώ;
Πετώντας Έκανα πολύ δρόμο.
Πού πας;
Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.
• 6. Γράφουμε την πρόταση: «Πού πας; Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.»
0 Σχόλια