Πάμε να λύσουμε τις εργασίες και ασκήσεις του τετραδίου εργασιών, της έκτης ενότητας, της Γλώσσας της Β' Δημοτικού, με τίτλο "Είμαστε έτοιμοι;".
1. Βάλε την Ελλάδα, τη Χωχαρούπα, την Κίνα, τη Γαλλία, την Υεμένη και τη Μαδαγασκάρη στην αλφαβητική σειρά τους.
Αίγυπτος, Αλβανία, Γαλλία, Δανία, Ελλάδα, Ιαπωνία, Κίνα, Κορέα, Κούβα, Λιβύη, Μαδαγασκάρη, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία, Τυνησία, Υεμένη, Φινλανδία, Χωχαρούπα.
2. Μπορείς να αφήσεις ένα γραπτό μήνυμα στη Γαλήνη, για να της πεις πώς θα βρει το τηλέφωνο της Χωχαρούπας;
Γαλήνη, ψάξε στον τηλεφωνικό κατάλογο, στο γράμμα Χ. Εκεί θα βρεις το τηλέφωνο τις Χωχαρούπας. Είναι προς τις τελευταίες σελίδες.
Παναγιώτης (το κάθε παιδί γράφει το όνομά του)
3. Πηγαίνεις στο σπίτι ενός φίλου σου, αλλά όλοι λείπουν. Γράψε το σημείωμα που θα του ρίξεις κάτω από την πόρτα.
Το κάθε παιδί γράφει το δικό του σημείωμα. Εμείς θα σας δώσουμε ένα παράδειγμα:
Γιάννη, πέρασα από το σπίτι σου το απόγευμα, αλλά λείπατε. Όταν δεις αυτό το γράμμα πάρε με τηλέφωνο.
Παναγιώτης (το κάθε παιδί γράφει το όνομά του)
4. Τα διαλυτικά γλίστρησαν, έφυγαν από τη θέση τους και μπήκαν αλλού. Έτσι, έγιναν πολλά λάθη. Μπορείς να βρεις τις λέξεις που είναι λάθος και να τις γράψεις σωστά δίπλα;
O κυρ-Κώστας μπήκε στο καίκι του και ξεκίνησε. ⇒ καΐκι
Στο εστιατόριο παραγγείλαμε παιδάκια! ⇒ παϊδάκια
Τα παϊδιά έτρεχαν με τα ποδήλατά τους. ⇒ παιδιά
Στις 5 Μαίου έχω τα γενέθλιά μου. ⇒ Μαΐου
Έκανε καλό καϊρό στο Κάιρο και φόρεσα την καρό φούστα μου. ⇒ καιρό
Όποιος κοροιδεύει κοροιδεύει τον εαυτό του. ⇒ κοροϊδεύει
Στην αϋλή του σχολείου μας παίζουμε κυνηγητό. ⇒ αυλή
5. Αντίγραψε το παρακάτω σημείωμα που άφησε ο Λουκάς στον Αρμπέν, γράφοντας όμως τις λέξεις όπως ήταν πριν μπει απόστροφος.
Αρμπέν,
σ’ έψαξα αλλά δε σε βρήκα.
Πηγαίνω σ’ ένα μεγάλο
βιβλιοπωλείο, για ν’ αγοράσω
έναν χάρτη για το ταξίδι
στη Χωχαρούπα.
Δε θ’ αργήσω.
Λουκάς
Αρμπέν,
σε έψαξα αλλά δε σε βρήκα.
Πηγαίνω σε ένα μεγάλο
βιβλιοπωλείο, για να αγοράσω
έναν χάρτη για το ταξίδι
στη Χωχαρούπα.
Δε θα αργήσω.
Λουκάς
1. Βάλε την Ελλάδα, τη Χωχαρούπα, την Κίνα, τη Γαλλία, την Υεμένη και τη Μαδαγασκάρη στην αλφαβητική σειρά τους.
Αίγυπτος, Αλβανία, Γαλλία, Δανία, Ελλάδα, Ιαπωνία, Κίνα, Κορέα, Κούβα, Λιβύη, Μαδαγασκάρη, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία, Τυνησία, Υεμένη, Φινλανδία, Χωχαρούπα.
2. Μπορείς να αφήσεις ένα γραπτό μήνυμα στη Γαλήνη, για να της πεις πώς θα βρει το τηλέφωνο της Χωχαρούπας;
Γαλήνη, ψάξε στον τηλεφωνικό κατάλογο, στο γράμμα Χ. Εκεί θα βρεις το τηλέφωνο τις Χωχαρούπας. Είναι προς τις τελευταίες σελίδες.
Παναγιώτης (το κάθε παιδί γράφει το όνομά του)
3. Πηγαίνεις στο σπίτι ενός φίλου σου, αλλά όλοι λείπουν. Γράψε το σημείωμα που θα του ρίξεις κάτω από την πόρτα.
Το κάθε παιδί γράφει το δικό του σημείωμα. Εμείς θα σας δώσουμε ένα παράδειγμα:
Γιάννη, πέρασα από το σπίτι σου το απόγευμα, αλλά λείπατε. Όταν δεις αυτό το γράμμα πάρε με τηλέφωνο.
Παναγιώτης (το κάθε παιδί γράφει το όνομά του)
4. Τα διαλυτικά γλίστρησαν, έφυγαν από τη θέση τους και μπήκαν αλλού. Έτσι, έγιναν πολλά λάθη. Μπορείς να βρεις τις λέξεις που είναι λάθος και να τις γράψεις σωστά δίπλα;
O κυρ-Κώστας μπήκε στο καίκι του και ξεκίνησε. ⇒ καΐκι
Στο εστιατόριο παραγγείλαμε παιδάκια! ⇒ παϊδάκια
Τα παϊδιά έτρεχαν με τα ποδήλατά τους. ⇒ παιδιά
Στις 5 Μαίου έχω τα γενέθλιά μου. ⇒ Μαΐου
Έκανε καλό καϊρό στο Κάιρο και φόρεσα την καρό φούστα μου. ⇒ καιρό
Όποιος κοροιδεύει κοροιδεύει τον εαυτό του. ⇒ κοροϊδεύει
Στην αϋλή του σχολείου μας παίζουμε κυνηγητό. ⇒ αυλή
5. Αντίγραψε το παρακάτω σημείωμα που άφησε ο Λουκάς στον Αρμπέν, γράφοντας όμως τις λέξεις όπως ήταν πριν μπει απόστροφος.
Αρμπέν,
σ’ έψαξα αλλά δε σε βρήκα.
Πηγαίνω σ’ ένα μεγάλο
βιβλιοπωλείο, για ν’ αγοράσω
έναν χάρτη για το ταξίδι
στη Χωχαρούπα.
Δε θ’ αργήσω.
Λουκάς
Αρμπέν,
σε έψαξα αλλά δε σε βρήκα.
Πηγαίνω σε ένα μεγάλο
βιβλιοπωλείο, για να αγοράσω
έναν χάρτη για το ταξίδι
στη Χωχαρούπα.
Δε θα αργήσω.
Λουκάς
0 Σχόλια