Στο πρώτο κεφάλαιο, της πρώτης ενότητας, του βιβλίου της Γλώσσας της Α' Δημοτικού, με τίτλο "Πού είναι ο Άρης;", θα κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στον κόσμο των συλλαβών.
Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.
• 1. Γράφουμε το γράμμα "α"
• 2. Γράφουμε τη συλλαβή "πα"
• 3. Γράφουμε τη συλλαβή "πι"
• 1. Γράφουμε τη λέξη "παπί"
• 2. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "παπί"
• 3. Γράφουμε τη συλλαβή "τα"
• 4. Το παπί τρώει μία "πίτα"
• 5. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πίτα"
• 1. Η λέξη που σχηματίζεται είναι "πατάτα"
• 2. Βάζουμε τις συλλαβές στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πατάτα"
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πατάτα"
• 1. Γράφουμε το γράμμα "ο"
• 2. Γράφουμε τη συλλαβή "πο"
• 3. Το παιδάκι λέει "πο πο πο"
• 1. Τα παιδιά παίζουν "τόπι"
• 2. Βάζουμε τις συλλαβές στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "τόπι"
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "τόπι"
• 1. Γράφουμε τη συλλαβή "λα"
• 2. Συμπληρώνουμε το λα και βλέπουμε πως η Μαρίνα λέει στο παπάκι "έλα"
• 3. Ο Άρης ονόμασε το κουρδιστό παπάκι του "Λέλα"
• 1. Το παπί βλέπει στην άμμο μία "πιπίλα"
• 2. Βάζουμε τις συλλαβές στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πιπίλα"
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πιπίλα"
• 1. Α, να μια πιπίλα. Α, να το παπί. Α, να ένα παπί με ένα πανί.
• 2. Να το παπί με ένα πανί.
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στην σωστή σειρά και βλέπουμε πως η Μαρίνα είπε στον Άρη "πάμε".
Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.
• 1. Γράφουμε το γράμμα "α"
• 2. Γράφουμε τη συλλαβή "πα"
• 3. Γράφουμε τη συλλαβή "πι"
• 1. Γράφουμε τη λέξη "παπί"
• 2. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "παπί"
• 3. Γράφουμε τη συλλαβή "τα"
• 4. Το παπί τρώει μία "πίτα"
• 5. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πίτα"
• 1. Η λέξη που σχηματίζεται είναι "πατάτα"
• 2. Βάζουμε τις συλλαβές στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πατάτα"
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πατάτα"
• 1. Γράφουμε το γράμμα "ο"
• 2. Γράφουμε τη συλλαβή "πο"
• 3. Το παιδάκι λέει "πο πο πο"
• 1. Τα παιδιά παίζουν "τόπι"
• 2. Βάζουμε τις συλλαβές στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "τόπι"
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "τόπι"
• 1. Γράφουμε τη συλλαβή "λα"
• 2. Συμπληρώνουμε το λα και βλέπουμε πως η Μαρίνα λέει στο παπάκι "έλα"
• 3. Ο Άρης ονόμασε το κουρδιστό παπάκι του "Λέλα"
• 1. Το παπί βλέπει στην άμμο μία "πιπίλα"
• 2. Βάζουμε τις συλλαβές στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πιπίλα"
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να σχηματιστεί η λέξη "πιπίλα"
• 1. Α, να μια πιπίλα. Α, να το παπί. Α, να ένα παπί με ένα πανί.
• 2. Να το παπί με ένα πανί.
• 3. Βάζουμε τα γράμματα στην σωστή σειρά και βλέπουμε πως η Μαρίνα είπε στον Άρη "πάμε".
0 Σχόλια