2ο φύλλο αξιολόγησης - Γεωγραφία ΣΤ' Δημοτικού  - από το https://idaskalos.blogspot.com
Φτάνοντας περίπου στην μέση της Β' ενότητα της Γεωγραφίας, με τίτλο "Το φυσικό περιβάλλον", καλούμαστε να λύσουμε το 2ο φύλλο αξιολόγησης στο τετράδιο εργασιών. Πάμε να δούμε τις λύσεις των ασκήσεων.

1. Συμπληρώστε τις προτάσεις με τις λέξεις που λείπουν:
α. Η θάλασσα χωρίζει την ξηρά σε πολύ μεγάλες εκτάσεις, οι οποίες ονομάζονται ήπειροι.
β. Οι μεγάλοι υδάτινοι όγκοι μεταξύ των ηπείρων λέγονται ωκεανοί.
γ. Η αέρια ασπίδα που προστατεύει τον πλανήτη μας ονομάζεται ατμόσφαιρα.
δ. Στη στρατόσφαιρα υπάρχει ένα πολύ σπουδαίο αέριο για τη διατήρηση της ζωής στον πλανήτη μας, το όζον.
ε. Το γεωγραφικό πλάτος ενός τόπου είναι ένας από τους παράγοντες που καθορίζουν το κλίμα του τόπου αυτού.
στ. Η σαβάνα είναι φυτική διάπλαση της τροπικής ζώνης

2. Τοποθετήστε τις λέξεις και τις φράσεις της παρένθεσης μέσα στις ελλείψεις και συνδέστε τες με βέλη, ώστε να δείξετε τις σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσά τους (φαινόμενο του θερμοκηπίου, θερμοκρασία, ηλιακές ακτίνες, τροπικό, υψόμετρο, τάιγκα, υγρασία, φυτική διάπλαση):
2ο φύλλο αξιολόγησης - Γεωγραφία ΣΤ' Δημοτικού  - από το https://idaskalos.blogspot.com
3. Να διαλέξετε τη σωστή πρόταση και να σημειώσετε «Χ» στο διπλανό της τετράγωνο:
α) Η τάιγκα είναι φυτική διάπλαση της τροπικής ζώνης
β) Η Ινδονησία είναι μεγάλο νησιωτικό σύμπλεγμα Χ
γ) Η διώρυγα είναι ένας φυσικός πορθμός
δ) Η εξώσφαιρα βρίσκεται πάνω από τη στρατόσφαιρα
ε) Οι τοπικές συνθήκες επηρεάζουν το κλίμα ενός τόπου Χ
στ) Στην πολική ζώνη οι βροχές είναι πολύ συχνές
ζ) Τα είδη της βλάστησης μιας περιοχής διαμορφώνουν
και την πανίδα της περιοχής αυτής Χ

4. Από τις λέξεις της παρένθεσης βάλτε μέσα στα κουτάκια αυτές που έχουν σχέση με την Ευρώπη (Βαλτική Θάλασσα, Ινδικός ωκεανός, Μάλτα, Ατλαντικός ωκεανός, Ερυθρά Θάλασσα, Μεσόγειος Θάλασσα, Ωκεανία, Ιρλανδία). Βρείτε και συνδέσεις ανάμεσά τους:
2ο φύλλο αξιολόγησης - Γεωγραφία ΣΤ' Δημοτικού  - από το https://idaskalos.blogspot.com