Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο - O κόσμος των βιβλίων - Γλώσσα Α' Δημοτικού - by https://idaskalos.blogspot.gr
Στο τέταρτο κεφάλαιο, της ένατης ενότητας, του βιβλίου της Γλώσσας της Α' Δημοτικού, με τίτλο "Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο", θα δούμε πώς μπορούμε να γίνουμε και μεις συγγραφείς.

Πάμε να δούμε ποιες εργασίες και ασκήσεις έχει το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών, και πώς θα τις λύσουμε.

Άνοιξε το βιβλίο σου στη σελίδα 17. Παρατήρησε τη ζωγραφιά. Συμπλήρωσε ό,τι λείπει. Θα μάθεις τι έγραψε ο Δαμιανός.
Μια μέρα είπαμε στην τάξη να ζωγραφίσουμε τη μάντρα του σχολείου. Ήρθαν και οι γονείς μας. Η μαμά της Φωτεινής έφερε κουλουράκια. Ζωγραφίσαμε μια καμηλοπάρδαλη, με μικρά κέρατα, έναν χοντρό ελέφαντα, ένα λιοντάρι με μεγάλα δόντια και ένα λεπτό φίδι. Ψηλά δέντρα και κοντούς θάμνους.
Εγώ πασάλειψα κατά λάθος το χέρι του Γιάννη. Ο Γιάννης έπεσε πάνω στα κουλουράκια. Δεν τα έλιωσε όλα. Ήταν πολύ νόστιμα.

Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο - Τετράδιο Εργασιών - Λύσεις Ασκήσεων

1. Γράψε μια δική σου περιπέτεια.
Μια φορά πριν μερικά χρόνια, είχα πάει στο σπίτι της γιαγιάς μου για να την δω. Όπως έπαιζα με τα παιχνίδια μου στην αυλή, ξαφνικά είδα ένα μεγάλο φύλλο να περπατάει! Παραξενεύτηκα πολύ και έτρεξα να φωνάξω την γιαγιά μου για να της το δείξω. Εκείνη γέλασε και σήκωσε το φύλλο, αποκαλύπτοντας μία μικρή χελωνίτσα που κρυβόταν από κάτω του! Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα χελωνίτσα από κοντά!

Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο - O κόσμος των βιβλίων - Γλώσσα Α' Δημοτικού - by https://idaskalos.blogspot.gr
2. Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν και διάβασε τι σκέφτεται ο Μολύβιος.
Θα γράψω την ιστορία της ζωής μου. Αύριο θα πάρω ένα μολύβι από την τσάντα
της Ιωάννας. Μετά θα καθίσω στην αυλή και θα αρχίσω το γράψιμο. Σε λίγες μέρες το βιβλίο θα είναι έτοιμο. Τότε θα φωνάξω τη γάτα. Μαζί θα ζωγραφίσουμε τις εικόνες. Το βιβλίο μου θα έχει τίτλο: «Οι θαυμαστές περιπέτειες του Μολύβιου».

Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο - O κόσμος των βιβλίων - Γλώσσα Α' Δημοτικού - by https://idaskalos.blogspot.gr
3. Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν με τη σειρά. Βάλε κεφαλαίο γράμμα όπου χρειάζεται. Διάβασε τι γράφει ο Μολύβιος στο βιβλίο του.
Ήθελα να μάθω πού πήγαινε η Ιωάννα κάθε μέρα. Είδα ότι κάθε βράδυ έβαζε τετράδια σε μια τσάντα. Το πρωί έπαιρνε την τσάντα μαζί της. Τότε κι εγώ είπα μέσα μου: «Θα ανακαλύψω πού πάει». Μπήκα στην τσάντα κρυφά. Κόντεψα να σκάσω. Όταν η Ιωάννα άνοιξε την τσάντα, βγήκα έξω. Αμέσως ήρθαν πολλά παιδιά. Όλοι γελούσαν. Χτύπησε ένα κουδούνι και όλοι έφυγαν. Πού πήγαν; Δεν ξέρω. Κάτω από τα θρανία εγώ βρήκα γόμες, μολύβια και ξύστρες. Τα πήρα και τα έκρυψα πίσω από τη βιβλιοθήκη. Έτσι συμμάζεψα την τάξη. Κανείς όμως δεν μου είπε ευχαριστώ!

Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο - O κόσμος των βιβλίων - Γλώσσα Α' Δημοτικού - by https://idaskalos.blogspot.gr
4. Τι τίτλο έδωσε ο Μολύβιος στην ιστορία του; Γράψε τις λέξεις που λείπουν.
Όταν πήγα και είδα το σχολείο της Ιωάννας.

Θα γράψουμε το δικό μας βιβλίο - O κόσμος των βιβλίων - Γλώσσα Α' Δημοτικού - by https://idaskalos.blogspot.gr
5. Μάθε να γράφεις σωστά τον τίτλο της ιστορίας του Μολύβιου.
Όταν πήγα και είδα το σχολείο της Ιωάννας.